duminică, aprilie 09, 2006

Vacante............

O vacanta pe cinste la mare.........

Asta fost belea mare...... ,daca nu stati bine cu cerebelu' , mai bine nu incercati. Dar totusi ,daca te-ntelegi bine cu dj-ul. de la butoane , merita.

M-am dat si io cu gondola na.

Am avut copilot ce mai,numai nu prea stia sa vorbeasca .

Era doar o repetitie pentru ziua cea mare ,care urma, ziua Marinei , nu erau portavioane da a fost fain ce sa spun.
Pe asta l-am gasit, ca sa vezi, in mare, era cat o juma' de pachet de tigari, am vrut sa-l iau sa-l impaiez da l-am uitat pe plaja :)))
Dupa puiu' ala si dupa un hamburger am mers pana in Costinesti ,era facut la o rulota din Baia-Mare, serios in Mamaia nu am gasit un hamburger bun, noroc cu Ursu ca era cu "pui prin zona"

2 Comments:

At 9:42 p.m., Blogger marius said...

mai da macar ti-o placut puiu ala.vezi ca sa mananci o mancare buna tot la ardeleni tre'sa vii.sper ca anul asta sa mergem numai la distracite nu la munca.sa tragem un chef de ala tare.

 
At 1:50 p.m., Blogger marius said...

chiar crezi cipri?

 

Trimiteți un comentariu

<< Home